4. Reklamationer og returvarer
Alle varer hos CHOPAR er kvalitetsvarer. Hvis der mod forventning skulle være en fejl eller en mangel ved en vare, skal du naturligvis kontakte os. Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få repareret eller ombyttet varen.
Ønsker du at returnere varen pga. reklamation eller fejllevering, bedes du udfylde og medsende nedenstående returseddel sammen med din vare.
Ordreproducerede varer kan som hovedregel ikke ombyttes. Er der fejl i ordren, vil vi i samspil med dig finde årsag til fejlen og dermed blive enige om en løsning der tilfredsstiller begge parter. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 uger anses reklamationen altid for værende rettidig.
Vi giver fra CHOPAR ingen garanti for glimmer, sten, pailetter, blonde, net og lign.
Alle vores dragter har en tolerance på +/-2 cm.
Kan varen ikke repareres skal der syes en ny. Vi gør alt for, at det bliver gjort hurtigt, men da det er ordreproducerede varer, skal der forventes ventetid alt afhængig af varens art og antal. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og at mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.